Skip to main content
zebrakom main

Jezik reklama

Jezik reklama

Opis

Knjiga Jezik reklama usmjerena je jezičnoj sastavnici reklame. Reklamna poruka teži kondenzaciji teksta, odnosno tome da minimumom izraza ostvari maksimum sadržaja za što je potreban izrazit kreativni napor i jezična kompetencija. Stoga reklamu valja osvijetliti s više strana: sociolingvističke, psiholingvističke, pragmalingvističke i kognitivnolingvističke. Središnji dio knjige opisuje arhitektoniku reklamnoga teksta, paradigmatske i sintagmatske odnose u njemu te objektivno i subjektivno u reklamama.

Pin It

Info

Ime autora : Diana
Prezime autora : Stolac
Izdavač : Hrvatska sveučilišna naklada
Godina izdanja : 2014
Grad : Zagreb

Zemlja : Hrvatska

Jezik : Croatian

Detalji

SKU : 14203
ISBN : 9789531692946
Izdanje : Prvo izdanje
Broj stranica : 240
Dimenzije : 21