Skip to main content
zebrakom main

Inovativnost i imidž Hrvatske

Inovativnost i imidž Hrvatske

Opis

Komunikacijski, marketinški i promocijski pristup korištenja inovativnosti kao osobine identiteta, jačanja imidža i promocije zemlje nedovoljno je istražen u svijetu, a posebice u Hrvatskoj. Teorijski dio ove knjige pridonio je jasnijem shvaćanju fenomena inovativnosti i imidža zemlje temeljen na znanstvenom istraživanju uloge inovativnosti kao komunikacijskog alata za brendiranje zemlje. Knjiga nedvojbeno ukazuje kako Hrvatska, da bi naglasila svoju izvornost, jedinstvenost i autentičnost, mora jačati svoj imidž na području inovativnosti na temelju izumiteljske tradicije koja je većukorijenjena u hrvatski identitet, povoljnih ekonomskih indikatora inovativnosti te snažnog inovacijskog potencijala. Cjelokupni sadržaj dopunjen je primjerima dobre prakse zemalja koje svijetu uspješno komuniciraju svoju inovativnost te mogućnostima i preporukama praktičnog korištenja inovativnosti kao komunikacijskog alata za jačanje imidža Hrvatske. Podizanjem svjesnosti javnosti o hrvatskim izumima i inovatorima, Hrvatska može postati domovina svojevrsnog izumiteljskog talenta, a stvaranjem povoljnog poduzetničkog okruženja, priljeva rizičnog kapitala te otvorenosti prema pametnim rješenjima - i zemlja u koju će investitori rado ulagati.

Pin It

Info

Ime autora : Doris
Prezime autora : Vukšić
Izdavač : Synopsis
Godina izdanja : 2020
Grad : Zagreb

Zemlja : Hrvatska

Jezik : Croatian

Detalji

SKU : 17554
ISBN : 9789538289194
Izdanje : Prvo izdanje
Broj stranica : 171
Dimenzije : 24