Skip to main content
zebrakom main

Nakladnici na društvenim mrežama

Nakladnici na društvenim mrežama
Podnaslov : Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža

Opis

Nakladništvo je dio kreativne industrije i umreženog društva, te je pred izazovima digitalizacije i novih tehnologija u gotovo svim segmentima poslovanja, posebice komunikacije. S obzirom na društvenu ulogu nakladnika, komunikacija s javnosti za nakladnike je poslovna potreba i društvena obveza: dužnost nakladnika je iskoristiti sve dostupne komunikacijske kanale.
Nove digitalne tehnologije omogućavaju nakladnicima bržu, prostorno neograničenu digitalnu komunikaciju te širenje informacija o knjizi. Digitalne društvene mreže među najutjecajnijim su pojavama novoga doba te su sociološki, kulturni i poslovni fenomen. Osim utjecaja na tu komunikaciju one utječu i na ponašanja i preferencije čitatelja koji se kao korisnici digitalnih društvenih mreža razlikuju od korisnika drugih medija.
Novi društveni čitatelj umrežen je, zasićen tradicionalnim medijima, više vjeruje preporuci na mrežama nego novinama, aktivan je i kritičan te može prosljeđivati informacije svojom mrežom. Uzimajući u obzir društvenoga čitatelja te specifičnost komuniciranja na digitalnim društvenim mrežama, nakladniku je izazov ne samo proizvodnja i prodaja knjiga, nego i cijeli spektar drugih fenomena, poput izgradnje simboličke vrijednosti nakladnika.

Pin It

Info

Ime autora : Petra
Prezime autora : Ljevak
Izdavač : Hrvatska sveučilišna naklada
Godina izdanja : 2019
Grad : Zagreb

Zemlja : Hrvatska

Jezik : Croatian

Detalji

SKU : 16943
ISBN : 9789531694476
Izdanje : Prvo izdanje
Broj stranica : 185
Dimenzije : 24